Friday, February 10, 2012

Bismillahirahmanirahim..

Assalamualaikum semua..
Hmmm lame jugak aku x menulis dalam blog nie
diam2 da start 2012 nk msk bln 2 da pon..
hmmm da dekat setahun da aku berkelana kat negeri Selangor nih..mencari rezeki...dan menjalani liku2 kehidupan..
Akhirnye kat sini jugaklah tempat aku keje sampai lah aku mintak tuka atau ditukar kan ..
agak2nye kat mane lah aku nk sattle down nanti..
harap2 xjauh lah dr Mak Ayah kat kg tu..
Dahlah nak cuti payah bebenor nak dapat..apekah nasib aku same je bila da ade family nanti..
hmmm nk beli rumah..tapi harge rumah skg bukan main lagi melambung lambung..
klaulah akau tau da lame da aku maen "investmen"t hartanah nie..n awl2 lg da bli umah..tpi nk wt mcm ne kan..
kte "kalau" kan..Tuhan pon xsuke kite ber kalau2 nie..
Pe pon kne usaha untuk dapat ape yang aku hajatkan dan cube yang terbaik...untk mase depan aku dan family aku serta bakal family aku nanti..
Biar pon x senang ..tapi jgn lah sampai terlalu susah ... cukuplah sekadar sederhana biarpon xkaye..
kalau ditakdirkan kaye 1 hari nanti pon ..jangnlah sampai buat aku lupe siapa diri ini..Astargfirullahal'azim.....Nau'zubillah...Dekatkanlah diriku ini padaMu Ya Allah..semoga kehidupan ini mendapat keredhaan mu ..fiddunia wal akhirah...amin.....

No comments: